در سازمان ثبت اسناد و املاک ترکیه اقدام نمایید

Wiki Article

قابل ذکر است آب انبار به دلیل قرار گرفتن زیر محلی که زمانی یک باسیلیکا ی رومی ( به معنای یک ساختمان بزرگ، باز و عمومی که در آن معاملات تجاری و قانونی صورت می گرفتند ) قرار داشت، آب انبار باسیلیکا نامیده شده است. حالت دوم هم این است که fifty درصد از کل مبلغ را به صورت پیشپرداخت گرفته و بقیه به صورت اقساط 36ماهه بدون سود داده میشود. دو سرستون مدوسا هم در انتهای این سرداب قرار داره.در افسانههای یونان باستان، مدوسا دوشیزهای بسیار زیبا با گیسوانی دلفریب بوده، بهطوریکه این زیبایی مغرورش میکنه. 1- در ترکیه زمین و ملک کاملا دو بحث جداگانه هستند. تغییر کاربری از قبل تعیین شده برای ملک ، اگر توسط مراجع قانونی ثبت شود، می تواند از سوی نهادهای رسمی منحل شود. اگر مایل هستید سفری مطمئن اما بهصرفه به استانبول داشته باشید، میتوانید از انواع تور ارزان استانبول و تور لحظه آخری استانبول نیز استفاده کنید. البته هر آژانس مسافرتی نیز تور ارزان و لحظه آخری خود را با استانداردهای مخصوص به خودش ارائه میکند.

 This ᠎submit has be en gen᠎er ated by GSA Written content Gen​erator ​DEMO !


قیمت خرید سوئیت در استانبول ترکیه

همچنین هر زمان که خواستار تور ارزان استانبول بودید، با توجه به استانداردهای آژانس مربوطه، میتوانید مناسبترین مورد را برای سفر خود انتخاب کنید. احتمالا قابل توجه ترین مثال از این بازیافت ها، استفاده ی دوباره از مجسمه های سر مدوسا ( Medusa ) به عنوان پایه ی ستون های واقع در ضلع شمال غربی آب انبار است. شناخته بودن باشاک شهیر به­ عنوان یک ناحیه آرام و کم سر و صدا آن را از چرخ­ های توریسم و املاک دور نگه می­ دارد. یکی از دلایل عمده موفق بودن ساخت و ساز در ترکیه ، ارزان بودن آن می باشد .به عنوان مثال قیمت خرید ملک در ترکیه نسبت به ایران بسیار بسیار ارزان تر است. قبل از اتمام اقساط می توانید ملک خود را بفروشید و ملک را به دیگری انتقال بدهید. برای همه تورهای گردشگری ظرفیت معینی درنظر میگیرند که اگر این ظرفیت تکمیل نشود، در آخرین ساعتهای نزدیک به شروع مسافرت، آژانسها جاهای خالی را با عنوان تور لحظه آخری به مشتریان خود ارائه میکنند. این منطقه جدید با مضامین معماری Artwork Nouveau از ساختمانهای بی انتها و کلاسیک مشهور است ، اما همچنین مکانی است که اگر یک ساختمان جدید ، یک آپارتمان لوکس در طبقه بالا با تعداد زیادی فضا و معماری تمیز و همراه با یک پنت هاوس می خواهید جستجو کنید.


گفته می شود که عمده ی این ستون ها از بازیافت مصالح ساختمان های قدیمی ( در فرایندی به نام spoliation، به معنی چپاول ) و مصالح باقی مانده از ساخت ایا صوفیه ساخته شده اند که از نقاط مختلف امپراتوری بیزانس به قسطنطنیه آورده می شدند. از قراملك بارها نام بردهایم. از آب انبار باسیلیکا برای ذخیره ی آب استفاده میشده که در این آب ماهی کپور هم وجود داشته و برای نظافت آب مناسب بوده و علت پرورش این ماهی در این آب در دوران امپراطوری بیزانس همین بوده است.زمانیکه قسطنطنیه توسط شورش نیکا تخریب شد امپراطور ژوستنین دستور مرمت این بنا را داد. آتنا هم برای تنبیهش، موهاشو تبدیل به مارهایی کریه و چندشآور میکنه تا به زشتترین و منفورترین موجود، یعنی یک گورگون تبدیل بشه. آن زمان وجود این آب انبار برای ذخیره ی آب از ضرورت ها بوده ولی امروزه این مکان به موزه تبدیل شده است.در بین ۲۰۰۰ آب انباری که در دوره بیزانس ساخته شد باسیلیکا بزرگترینشان بوده است. باسیلیکیا امروزه به یکی از بزرگترین مراکز دیدنی و تاریخی استانبول تبدیل شده که همه روزه پذیرای مسافران تور استانبول است. در 100 متری جنوب غربی مسجد معروف ایاصوفیه قرار دارد و یکی از بناهای تاریخی شهر استانبول است که در دوران امپراطوری بیزانس ساخته شد.در شهر استانبول آب انبارهای بسیاری وجود دارد ولی بزرگترین و معروفترین آن ها آب انبار باسیلیکا است.


خرید خانه در استانبول به لیر

آب انبار با داشتن حدود 138 متر طول و 64/6 متر عرض مساحتی حدود one thousand متر مربع را اشغال کرده است. هر کدام از این ستون ها ۹ متر طول دارد و خود آب انبار در مجموع ۶۵ متر عرض و ۱۳۸ متر طول دارد.برای ساخت این بنا زحمات زیادی کشیده شده است.نا گفته نماند که دیوار ضد آب بوده و ضخامتی حدود ۵ متر دارد که با آجرهای خشتی ساخته شده است.مجموع ستون های این بنا ۳۳۶ است که در ۱۲ ردیف ۲۸ تایی قرار دارند.این سازه به دست قرنتی ها و دوریسی ها بپا شده است. در واقع کمی قبل از فتح قسطنطنیه توسط عثمان ها ( 1453 )، آب انبار باسیلیکا بسته شده و از جانب مقامات مورد غفلت قرار گرفته بود. پس از اینکه قسطنطنیه در شورش های نیکا ( سال 532 بعد از میلاد راهنمای خرید ملک در استانبول ) نابود شده بود، بازسازی آب انبار باسیلیکا در دستور کار پروژه ی مرمت امپراتور ژوستنین قرار گرفت.

Report this wiki page